Suriye Savunma Bakanlığı tarafından yapılan resmi açıklamada; Halep’teki Şeyh Maksud, Eşrefiye ve Beni Zeyd mahallelerinde kontrolün sağlanmasının ardından, bugün saat 03.00 itibarıyla geçici ateşkes sürecinin başladığı bildirildi. Açıklamada, SDG unsurlarının söz konusu bölgeleri saat 09.00’a kadar tamamen terk etmesi gerektiği vurgulandı.
Tahliye sürecine ilişkin detayların paylaşıldığı açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Silahlı kişilerin sadece hafif bireysel silah taşımalarına izin verilecek. Güvenli geçişleri Suriye ordusu tarafından sağlanarak, ülkenin kuzeydoğu bölgelerine çıkışlarına imkan tanınacak.”
Sürecin belirlenen saatler içerisinde tamamlanması beklenirken, Suriye ordusunun geçiş güzergahlarında güvenlik önlemleri aldığı belirtildi.
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Gazze’nin Yüzde 70’inin İşgal Edilmesi Planı Trump’ın Planının Parçası Değil
221 kez okundu
2
Bakan Işıkhan, BM Cenevre Ofisi Daimi Temsilciliği’ni Ziyaret Etti
174 kez okundu
3
Netanyahu ve Üst Düzey Komutanlar Hakkında Tutuklama Kararı!
104 kez okundu
4
Cakarta’da Okul Kampüsündeki Camide Patlama: 54 Yaralı
99 kez okundu
5
Trump, ISF’nin Gazze’de Kısa Sürede Faaliyete Geçeceğini Duyurdu
96 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.