GRÖNLAND / TEKHA
Grönland ve Danimarka hükümetlerinin, ABD Başkanı Donald Trump’ın Grönland hakkındaki açıklamalarının ardından ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile bir araya gelmek için resmi girişimde bulunduğu açıklandı.
Grönland Dışişleri Bakanı Vivian Motzfeldt, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ABD Dışişleri Bakanlığı ile temasa geçtiklerini duyurdu. Motzfeldt, Marco Rubio ile yakın bir zamanda görüşme talep ettiklerini ve bu görüşmeye Danimarka Dışişleri Bakanı Lars Lokke Rasmussen’in de katılım sağlamasının planlandığını belirtti.
Bakan Motzfeldt ayrıca, daha önce de Rubio ile görüşme talebinde bulunduklarını ancak bu görüşmenin henüz gerçekleşmediğini ifade etti. Söz konusu görüşme talebi, Trump’ın Grönland’e yönelik stratejik açıklamalarının ardından diplomatik trafiğin hızlandığı bir döneme denk geldi.
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Gazze’nin Yüzde 70’inin İşgal Edilmesi Planı Trump’ın Planının Parçası Değil
226 kez okundu
2
Körfez Ülkeleriyle Yaşanan Birçok Konu Çözüm Yoluna Girdi
193 kez okundu
3
Bakan Işıkhan, BM Cenevre Ofisi Daimi Temsilciliği’ni Ziyaret Etti
178 kez okundu
4
Netanyahu ve Üst Düzey Komutanlar Hakkında Tutuklama Kararı!
107 kez okundu
5
Cakarta’da Okul Kampüsündeki Camide Patlama: 54 Yaralı
103 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.