ANKARA / TEKHA
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ı, vefatının 103’üncü yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajla andı.
Bakanlığın sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılan anma mesajında, Zübeyde Hanım’ın Türk milleti için taşıdığı değere vurgu yapıldı.
Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün değerli annesi Zübeyde Hanım’ı vefatının 103’üncü yıl dönümünde rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz.“
Zübeyde Hanım, vefatının yıl dönümünde tüm yurtta olduğu gibi devletin zirvesi ve kurumlar nezdinde de dualarla yad ediliyor.
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
611 kez okundu
2
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
409 kez okundu
3
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
406 kez okundu
4
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
376 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
353 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.