KATAR / TEKHA
Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD Başkanı Donald Trump, gerçekleştirdikleri telefon görüşmesinde bölgesel istikrar ve güvenlik konularını masaya yatırdı.
Katar Emirlik Divanı tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, iki liderin görüşmesinde temel gündem maddesi bölgesel barışın korunması oldu. Görüşmede, Ortadoğu’daki son gelişmeler ile güvenliği güçlendirmeye yönelik uluslararası çabalar hakkında kapsamlı görüş alışverişinde bulunulduğu kaydedildi.
Açıklamada, Katar ve ABD arasındaki stratejik ilişkilerin geliştirilmesine yönelik kararlılık ifade edildi. Görüşmede ayrıca şu detaylara yer verildi:
İki ülke arasındaki ilişkileri ileriye taşıyacak yeni yollar ele alındı.
Ortak çıkarları ilgilendiren meselelerde koordinasyon ve istişarenin sürdürülmesinin önemi vurgulandı.
Bölgesel istikrarın tesisi için uluslararası çabaların eş güdümlü ilerlemesi gerektiği hatırlatıldı.
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Gazze’nin Yüzde 70’inin İşgal Edilmesi Planı Trump’ın Planının Parçası Değil
225 kez okundu
2
Körfez Ülkeleriyle Yaşanan Birçok Konu Çözüm Yoluna Girdi
192 kez okundu
3
Bakan Işıkhan, BM Cenevre Ofisi Daimi Temsilciliği’ni Ziyaret Etti
177 kez okundu
4
Netanyahu ve Üst Düzey Komutanlar Hakkında Tutuklama Kararı!
106 kez okundu
5
Cakarta’da Okul Kampüsündeki Camide Patlama: 54 Yaralı
103 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.