ANKARA / TEKHA
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilk döneminin tamamlanması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
İletişim Başkanı Duran, paylaşımında öğrencilerin, ailelerin ve öğretmenlerin karne sevincine ortak olduğunu belirterek şu ifadelere yer verdi:
“2025-2026 eğitim öğretim yılının ilk dönemi hayırlısıyla tamamlandı. Sevgili evlatlarımızın, değerli ailelerimizin ve kıymetli öğretmenlerimizin karne heyecanını ve sevincini gönülden paylaşıyorum. Bu süreçte emek veren tüm öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve velilerimizi tebrik ediyor; huzurlu ve verimli bir tatil geçirmelerini temenni ediyorum.”
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
605 kez okundu
2
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
394 kez okundu
3
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
388 kez okundu
4
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
361 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
338 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.