Hüseyin ZORKUN – HATAY – TEKHA
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BOTAŞ Dörtyol Tesisleri’ne gerçekleştirdiği ziyaret sırasında ilçeye yönelik iki önemli müjdeyi kamuoyuyla paylaştı.
Bakan Bayraktar’ın açıklamalarına göre, BOTAŞ Dörtyol FSRU İşletmesi, müstakil bir işletme müdürlüğü olarak faaliyetlerine devam edecek. Bu kararın, tesisin idari ve operasyonel gücünü artırması hedefleniyor.
Ayrıca mevcut işletmenin kapasitesinin artırılacağı, bu kapsamda ikinci bir iskelenin inşa edileceği ve yeni iskelede hizmet verecek ikinci FSRU gemisinin devreye alınacağı bildirildi.
Yapılacak yatırımların, Dörtyol’un stratejik önemini daha da artırması ve Türkiye’nin enerji arz güvenliğine önemli katkı sağlaması bekleniyor.
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan: Yurt Dışındaki Vatandaşlarımızın Başvuruları İçin Kanuni Düzenleme Yolda
611 kez okundu
2
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
409 kez okundu
3
Yalova Maki̇ne İhti̇sas Osb, Ulusal Ve Uluslararası Projelerdeki̇ Başarılarıyla Öne Çıkıyor
406 kez okundu
4
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
376 kez okundu
5
Hafızlıkta Örnek Başarı: Yalova Hafız Kız İmam Hati̇p Ortaokulu’nda 10 Ayda Hafız Oldular
353 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.